Informācija medijiem 2016.gada 4.aprīlī

Baltijas lielākās kampaņas ietvaros Coca-Cola apmeklēs 35 000 Rīgas dzīvokļu, dāvinot ģimenēm kopīgas vakariņas

Jau no pirmdienas, 4. aprīļa, Coca-Cola viesosies Rīgas lielākajos mikrorajonos, klauvējot pie 35 000 durvīm, lai uzdāvinātu ģimenēm īpašus mirkļus -  kopīgas vakariņas, mīlestību un spilgtas emocijas. Kopumā plānots sasniegt 105 000 mājsaimniecību Baltijas lielākajās pilsētās.

“Pagājušajā gadā mūsu pilotprojekts guva ļoti labas atsauksmes, tādēļ mēs izlēmām virzīt kampaņu arī šogad. Mūsu komanda apmeklēs vairākus tūkstošus dzīvokļu Rīgas centrā un tās lielākajos mikrorajonos. Šajā ātrajā dzīves ritmā, cilvēkiem aizvien mazāk laika atliek baudīt gardu maltīti kopā ar saviem tuviniekiem, tādēļ mūsu kampaņas mērķis ir dāvināt ģimenēm iespēju atkal pavadīt kopā vakarus, kļūt tuvākiem, izbaudot jautrus un sirsnīgus brīžus,” uzsver Coca-Cola zīmola vadītāja Baltijas valstīs Irina Gailiša.

Uzņēmuma komanda no 4. līdz 26. aprīlim viesosies Rīgas centrā un mikrorajonos. Mājsaimniecības, kuras Coca-Cola  pārsteigs ar visu nepieciešamo sirsnīgām ģimenes vakariņām, tiks iepriekš brīdinātas: 1-2 dienas pirms akcijas pie ieejas  kāpņutelpā tiks izvietoti informatīvi plakāti, lai paziņotu par Coca-Cola kampaņas autobusa ierašanās laikiem.

Promo komanda, kas būs atpazīstama pēc sarkanā apģērba ar Coca-Cola logo, nāks uz dzīvokļiem darbadienās no plkst.15.30 līdz plkst. 20.30 un brīvdienās visas dienas garumā, no plkst.10.30 līdz plkst. 20.30. Par labu atpazīstamības zīmi kalpos arī Coca-Cola busiņš. Saskaņā ar kampaņas noteikumiem Coca-Cola pārstāvji nedosies iekšā dzīvoklī un nepiešķirs paredzētās dāvanas, ja dzīvoklī viens pats bez vecākiem atradīsies bērns.

Papildu informācija

Jūlija Vasiļjeva, uzņēmuma Coca-Cola pārstāve saziņai ar sabiedrību Latvijā

E.p.Julija.vasiljeva@mmacomms.lv, tālr. 29413906

Par uzņēmumu Coca-Cola

Uzņēmums Coca-Cola (NYSE: KO) ir pasaulē lielākais dzērienu uzņēmums, kas dod iespēju produkta patērētājiem atspirdzināties ar vairāk nekā 500  gāzētiem un negāzētiem dzērieniem. Coca-Cola uzņēmuma vadībā, kas ir viens no pasaules vērtīgākajiem un atpazīstamākajiem zīmoliem, uzņēmuma portfelis iekļauj zīmolus 20 miljardu dolāru vērtībā, iekļaujot dzērienus, kā Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminwater, POWERADE, Minute Maid, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA un Del Valle. Visā pasaulē mēs esam nr. 1 starp dzirkstošo dzērienu, ready-to-drink coffees, spiesto sulu un sulu dzērienu ražotājiem. Izmantojot  pasaules lielāko dzērienu izplatīšanas sistēmu, patērētājiem vairāk nekā 200 valstīs ir iespēja baudīt uzņēmuma dzērienus ikdienu 1,9 miljardus porciju apjomā. Pateicoties ilgstošai apņemšanās iniciatīvai veidot ilgtspējīgu kopienu, mūsu uzņēmums ir vērsts uz iniciatīvām, kas samazina ietekmi uz vidi, kas atbalsta aktīvu un veselīgu dzīvesveidu, kas izveido drošu iekšējo vidi starp mūsu asociētajiem uzņēmumiem un kas veicina ekonomisko attīstību kopienās, kurās uzņēmums veic savu darbību. Kopā ar mūsu fasēšanas partneriem, mēs esam vieni no pasaules top 10 privātajiem darba devējiem ar vairāk nekā 700,000 sistēmas sabiedrotajiem. Papildus informācijai par Coca-cola apmeklējiet mājas lapu www.coca-colacompany.com, sekojiet mums Twitter twitter.com/CocaColaCo, apmeklējiet mūsu blogu, Coca-Cola Unbottled www.coca-colablog.com vai atrodiet mūs sociālajā tīklošanas vietnē LinkedIn www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company