Coca-Cola sadarbībā ar QooQoo izgatavo mugursomas no pvc ielas baneriem

2016.gada 3.augustā

 

Šodien, 3.augustā, Coca-Cola un modes zīmols QooQoo laida klajā pirmo kopīgi izstrādātu ekskluzīvu mugursomu kolekciju, kuras izveidei tika izmantots unikāls materiāls – lielformāta ielas pvc baneris.  Šāds projekts Latvijā ir realizēts pirmo reizi, ar mērķi piesaistīt uzmanību vides piesārņojuma problēmai un parādīt, ka otrreizējās pārstrādes rezultātā var tapt unikālas un neatkārtojamas mākslas un dizaina lietas.

Uzņēmumam Coca-Cola šogad, uzsākot jauno mārketinga kampaņu “Taste the Feeling”,  pirmo reizi Baltijā izmantoja lielformāta ielas reklāmas. Coca-Cola visā pasaulē atbalsta vides aizsardzību un aizvien vairāk ražošanā izmanto otrreiz pārstrādātus materiālus,  kas arī izraisīja  diskusiju uzņēmumā par lielformāta ielas pvc reklāmas banneru tālāko izmantošanu pēc to nolietojuma. Coca-Cola radās ideja par mugursomu ražošanu, tādēļ uzņēmums vērsās pie dizaineres Aļonas Bauskas, QooQoo zīmola radītājas, lai kopīgi piešķirtu otru elpu pvc materiālam.

“Pirmā kolekcija, ko izstrādājām kopā ar Coca-Cola, bija liels izaicinājums ne tikai man kā dizainerei, bet arī Latvijas šūšanas darbnīcām un visai industrijai. Esam nomainījuši vairākas mašīnas un dizainu, lai piemeklētu vispiemērotāko tehnoloģiju pvc ielu baneru apstrādei. Neskatoties uz šim grūtībām esmu gandarīta, ka mums izdevās izveidot tik unikālu produktu, kas skar svarīgu problēmu ne tikai Latvijā, bet arī visā pasaulē - vides piesārņojums un nepieciešamība otrreizēji pārstrādāt materiālu. Ar nepacietību gaidu nākamos izaicinājumus un ceru, ka arī turpmāk varēsim piedāvāt saviem klientiem modes un dizaina lietas no Coca-Cola pvc banneriem” stāsta dizainere Aļona Bauska.

Kompānija Coca-Cola visā pasaulē atbalsta vides aizsardzību, ražošanas procesā mēģinot izmantot dabai draudzīgas tehnoloģijas un sistēmas. Uzņēmums izvēlas ilgtspējīgu iepakojumu un lauksaimniecību, kā arī pārdomātu ūdens resursu izmantošanu. Uzņēmuma globālais uzstādījums ir nākamo piecu gadu laikā panākt, lai 75%  no visiem  Coca-Cola ražotajiem produktu iepakojumiem ir otrreiz pārstrādājami. Šobrīd jau ir sasniegts labs rezultāts - 61%. “Esam uzsākuši sadarbību ar Latvijas dizaineri Aļonu Bausku, sadarbība sniedz mums iespēju izaicināt pašiem sevi un parādīt pasaulei, ka ir iespējams atrast pavisam negaidītu un satriecošu ceļu uz tīrāku apkārtējo vidi un materiālu otrreizējo pārstrādi”, atzīmē Coca-Cola zīmola vadītāja Baltijas valstīs Irina Gailiša.  

Coca-Cola HBC Latvija arī ievieš un ievēro ilgtspējīgas uzņēmējdarbības standartus.  Līdz 2020. gadam uzņēmums ražotnē Baltijā ir apņēmies par 30% samazināt ražošanas procesā izmantoto ūdens daudzumu un par 50% CO2 daudzumu. Coca-Cola HBC Baltija jau ir izdevies par 8-9% samazināt plastmasas daudzumu iepakojumu ražošanā, kas ir par 290 tonnām mazāk plastmasas atkritumu.  

Lai pievērstu sabiedrības uzmanību inovatīvam un neparastam otrreizējas pārstrādes veidam, aicinām arī jūs dalīties ar Coca-Cola ideju sociālajos tīklos, lietojot mirkļbirku #CocaColaNewLife.

 

Papildu informācija

Jūlija Vasiļjeva, uzņēmuma Coca-Cola pārstāve saziņai ar sabiedrību Latvijā

E.p.Julija.vasiljeva@mmacomms.lv, tālr. 29413906