Ghetto Games” Latvijas skolām ziedos 867 “Sprite” basketball bumbas

Noslēgusies divus mēnešus ilgā akcija, kuras laikā lielākā ielu kultūras un jauniešu kustība Latvijā “Ghetto Games” un atspirdzinošo dzērienu zīmols “Sprite” aicināja Latvijas ie-dzīvotājus laimētās bumbas ziedot jauniešiem, kuru sapnis ir baksketbols. Ziedotās bum-bas savus jaunos īpašniekus sasniegs rudens un ziemas mēnešos.

 

 

“Ir prieks redzēt, ka Latvijas iedzīvotāji atbalsta jauniešu sapni par sportu un ziedoto bumbu skaits ir tik liels,” saka “Ghetto Games” vadītājs Raimonds Elbakjans. “Ar “Sprite” sadarbojamies jau trešo gadu vērienīgā Ghetto Games Slam Dunk konkursa “Sprite Kings of Air” organizēšanā Grīziņkalnā. Tas ik gadu skatītāju rindās pulcē aizvien vairāk jauniešus, kuri pēc pasākuma ir tik pozitīvi uzlādēti un iedvesmoti, ka gatavi tūlīt sekot savam sapnim. Šogad “Sprite” Ghetto Basket Final Battle labākajam spēlētājam U15 grupā dāvāja iespēju klātienē Francijas pilsētā Lillē vērot Eiropas čempionāta basketbolā finālspēli. Kā turpinājums mūsu sadarbībai un kopīgi realizētājai kampaņai “Laimē bumbu, piespēlē tālāk!”, daudziem jauniešiem reģionos dosim iespēju uzsākt savus pirmos soļus vai turpināt realizēt savu sapni par basketbolu,” stāsta Raimonds. Basketbola bumbas jauniešiem tiks nogādātas “Ghetto Cares” projekta ietvaros, kura laikā rudens un ziemas mēnešos “Ghetto Games” līderis Raimonds dosies uz reģionu skolām, lai kopā ar jau-niešiem sportotu, ieklausītos, diskutētu, iedvesmotos un spēcinātu sevi raksturā, garā un mērķtiecībā! Kopumā tika izvēlētas 15 skolas, kuru pieteikumi bija radošāki un motivējošāki kā citiem interesentiem.

Basketbols ir latviešu sirdīs

“Šī kampaņa uzskatāmi parāda to, ka basketbols ir latviešu sirdīs”, teic Irina Gailiša, “Sprite” zīmola vadītāja Baltijas valstīs. “Kampaņas laikā Latvijā tika reģistrēti vairāk kā 60 000 korķīši, kas ir krietni lielāks skaits nekā bijām plānojuši, arī ziedoto bumbu skaits Latvijā ir lielāks nekā kaimiņvalstīs Lietuvā un Igaunijā. Mēs no sirds ceram, ka “Sprite” dāvātās bumbas jauniešus motivēs vēl vairāk pievērsties basketbolam.” “Mēs kā uzņēmums vēlamies iedrošināt cilvēkus vairāk kustēties un piekopt aktīvu dzīves veidu un uzskatām, ka “Ghetto Games” jau ir paveicis milzīgu darbu šajā jomā. Fizisko aktivitāšu popular-izēšana ir daļa no apņemšanās motivēt sabiedrību cīnīties pret aptaukošanos,veicinot enerģijas balansu. Ir svarīgi kustēties, lai dedzinātu kalorijas un justos fiziski labāk. Un kāpēc gan neuzspēlēt basketbolu?” skaidro Gailiša par to, kāpēc „The Coca-Cola Company” atbalsta aktīva dzīvesveida projektus. Kampaņas laikā no jūlija sākuma līdz augusta beigām ik dienu 50 laimīgajiem bija iespēja vinnēt “Sprite” basketbola bumba. Laimētājiem bija izvēle to paturēt sev vai dāvināt jauniešiem. Jaunos īpašniekus bumbas sasniegs ar „Ghetto Games” starpniecību.