Reklāmas brīva vide bērniem

 

Uzņēmums the Coca-Cola Company ir viens no jaunas Eiropas Savienības apņemšanās līdzautoriem. Šī apņemšanās ir vairāku pārtikas un dzērienu uzņēmumu brīvprātīga iniciatīva, lai mainītu pašreizējo ES kārtību pārtikas un dzērienu reklamēšanai bērniem, kas jaunāki par 12 gadiem. Šajā inicatīvā piedalās 21 uzņēmums, kas kopā veido apmēram 85% no pārtikas nozares mārketinga izdevumiem Eiropā, lai strādātu ar kopēju mērķi – lai samazinātu produktu ar augstu sāls, tauku un cukura daudzumu reklāmas ietekmi uz bērniem. 

 Coca-Cola ES apņemšanās ietvaros 2017.gadā sasniedza atbilstību apņemšanās noteiktajiem rāditājiem mazināja par 96.2% televīzijā, 100% sociālajos medijos un uzņēmumam piederošajās mājaslapās.

2018.gadā ES apņemšanās tika paplašināta, lai nodrošinātu lielāku caurspīdību un atbildību, izveidojot mehānismu, caur kuru iedzīvotāji vai organizācijas var norādīt uz mārketinga komunikācijas atbilstību šai iniciatīvai. Vairāk informāciju iespējams atrast šeit